Ես «Մուտք մանկավարժություն» մրցանակի հավակնորդ եմ

cropped-download.pngԵրբևէ չէի մտածի, որ մի օր կսկսեմ զբաղվել մանկավարժությամբ, առավել ևս «Մուտք մանկավարժություն» մրցանակի հավակնորդ կլինեն: Կարծում եմ՝ այս մասին չէին մտածի նաև ընկերներս, ծնողներս , ոչ էլ ուսուցիչներս:

Մանկավարժությունն անընդհատ աշխատանքն է երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհ ընտրած սովորողի հետ: Աշխատանք, որն արվում է միասին՝ զրուցելով, պատմելով, ցույց տալով և առաջին հերթին միասին աշխատելով:

Արևմտյան դպրոցում որպես այգեպան աշխատելու ընթացքում սկսեցի ամենօրյա խնամքի աշխատանքներն իրականացնել սովորողների տարատարիք խմբերի հետ: Շատ հեշտ է,երբ դու քեզ համար, քո ռիթմով, «գլուխդ կախ» աշխատում ես, և բոլորովին այլ է, երբ քեզ հետ աշխատում են հինգ-վեց տարատարիք, ամեն ինչով հետաքրքրվող, երբեմն մի քիչ ծույլ, ամեն ինչի ձեռք տվող, ամեն անկյուն մտնող սովորողներ: Ահա այստեղ էլ ի հայտ է գալիս մանկավարժությունը, որը ես ամենօրյա միասնական աշխատանք եմ համարում : Եվ քիչ-քիչ երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհ դառնում է սովորողի ընտրությունը, որովհետև չի ցանկանում այգուց գնալ, և այգեգործության տարաբնույթ աշխատանքներում գտնում է իրենը:

Հաջողված նախագծեր

Հիմա՝  ուսումնաան ագարակում, շարունակում եմ զբաղվել մանկավարժությամբ, միջավայրի ամենօրյա խնամքով, ագարակի բնակիչների խնամքով, որը աարվում է միայն սովորողների հետ:

This entry was posted in Նախագծեր. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s